Ini aku punya cerita
Kalau korang nak baca... bacalah... kalau tak nak, ada aku kesah...

Rabu, 25 Mac 2009

Gaji Lagi...

Hari ni 25hb and usual it is a pay day. Gaji babe gaji... Alhamdulillah dapat gaji lagi walaupun duit yang ada tak tahu nak dibuat apa he he (upss tertakabur plak). Dapat gaji first thing yang aku kena buat macam biasalah bayar hutang... meh sini aku senaraikan hutang piutang aku yang wajib di bayar:-


Banyak tak duit aku ha ha ha (ketawa orang kaya yg jahat)

1. Duit installment rumah (ni yang paling besar dlm budget bulanan)
2. Bil elektrik
3. Bil air
4. Bil Astro

Lain2 bayaran
1. Elaun mak aku
2. Prepaid
3. Makanan kucing aku
4. Makanan pokok aku (bajalah dol)

Sikit balik duit aku hmmm nasiblah nasib

and macam2 lagi perbelanjaan yang memang biasanya diluar jangkaan. Tambah2 plak aku ni gila shopping. Nasib baik aku bukan anak Billionaire kalau tak dah lama aku buat rumah dalam Pavillion takpun Suria KLCC he he..

Semalam balik kerja gi pasar malam beli makanan and singgah hardware shop. Kawan aku kat gym kerja kat sini. Choy(bukan nama sebenar) dia ni Melayu bukan Cinalah. Maybe sbb boss dia Cina tu yg nama dia jadi nama Cina boleh gitu.


Kakak2 ni mesti perasan supermodel kan ada orang snap pics dia...

Aku beli cat, berus cat, roller, screw and tape... rancangan nya nak cat besi naik tangga kat umah aku, frame gambar and muka aku kasi putih sikit he he... Aku plan nak cat TV area aku warna grey... malangnya warna grey yang aku nak tak ada so kena tempah. Pagi ni auntie kedai dah call confirmkan dengan aku pasal cat tu. Balik nanti baru ambil.


Malam tadi aku sempat lagi menebuk lubang (lucah tak??) tebuk dindinglah bukan lubang orang. Korang ni mesti dah membayangkan aku beraksi manjakan. Aku berjaya menyettelkan shelf kaca and cermin kat dalam toilet aku and toilet guest kat bawah.

Sempat gak gantung jam yg aku beli kat Ikea... simple jer jam ni...macam tuanya. Berpeluh celah bedah aku dengan Ashraf semalam beraksi angkat mengangkat aquarium yang aku beli 2 minggu lepas. Test punya test aku rasa tak sesuailah nak letak kat dlm rumah besar giler. So aku rasa letak kat luar jerlah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan