Ini aku punya cerita
Kalau korang nak baca... bacalah... kalau tak nak, ada aku kesah...

Khamis, 19 Mac 2009

Sedih ke?



Hari ni aku feeling sikit, bukan apa bergaduh dengan si dia. Sekarang ni aku tengah layan feeling lagu dari Afgan - Terima Kasih Cinta. Mesti korang kata aku jiwang kan? Aku pun manusia juga apa, ada perasaan sedih dan gembira.

Baru aku sedar perit jadi orang ketiga... and I know why most wives choose to be a single mother rather than sharing their husband's with other womens... tapi dalam kes aku ni lelaki tak adalah aku ni jadi isteri atau girlfriend orang lain.

Aku rasa mesti ada diantara korang yang pernah rasa apa yang aku rasa, ataupun masih memendam rasa dihati. Bawah ni bait-bait lirik lagu Terima Kasih Cinta untuk korang baca bukan dengar k.

Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekapan tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku
Kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan