Ini aku punya cerita
Kalau korang nak baca... bacalah... kalau tak nak, ada aku kesah...

Jumaat, 20 Mac 2009

Ke KL lagi....


Esok maybe aku akan ke KL dgn kawan2 aku Khair n Mdann. Si Khair ni katanya ada seminar karate-do kat Gombak. Aku pun tak tau sangat kalau area Gombak ni. Tp si Khair ni ntahlah sekejap ya sekejap tidak. Takut nnt bila dah pergi menginja cucuk bintang esok dia malas plak nak gi seminar tu.


Aku dah lama gak tak gi hu ha cucuk bintang ni, al maklumlah dah tak ada kaki untuk berangkut bersama. Aku ingat nak gi shopping barang2 rumah kat Ikea lah... dah ada rumah sendiri best sikit nak andam, kalau rumah sewa tak pasal2 aku kena carut dengan tuan rumah sebab menyolekan rumah dia dengan segala foundation, eye shadow, lipstick, eye liner dan sebagainya.

Nanti ada kesempatan aku ambil pics umah aku n post kat sini. Tadi si dia ada tel and citer psl brainstorming company dia yg maybe dia buat di Taman Negara, Pahang. So memandangkan aku pernah gi sana jd dia invite aku join dia survey apa yg patut... best gak masuk hutan ni... tenang sikit jiwa aku.

Next week boss aku dah masuk operation theatre sbb dia slip disc. Hmm maybe 2 bulan dia akan rest kat rumah. Gamaknya mmg akulah yg jadi boss ha ha ha... matilah aku semua report aku nak prepare. Ahhhhhhhhhhhhh tension

Tiada ulasan:

Catat Ulasan