Ini aku punya cerita
Kalau korang nak baca... bacalah... kalau tak nak, ada aku kesah...

Selasa, 24 Mac 2009

Lawak Giler

Semalam dapat dua email lawak giler dari kengkawan aku... so aku nak post some of the photo to share dengan korang apa yang aku kata lawak sangat. Kalau korang tak tergelak maksudnya korang nyer urat senyum dah terputus. Setahu aku sebab2 kenapa urat senyum boleh putus adalah:

1. Korang selalu sembelit tahap gaban (terpaksa meneran mengalahkan orang beranak)
2. Pembedahan plastik yg tidak menjadi (x cukup budget ataupun semasa tgh operate doktor korang malas nak buat)
3. Bergaduh dengan suami/bf/isteri/gf/mak mentua atau along (muka korang bengkak sebab kena penampar atau penerajang yang tepat pada urat2 itu)
4. Malam tadi tak dapat berjimak (he he he)
5. Anu korang kena gigit tungau
6. Chagu korang berdarah semula...
7. Macam2 lagi.

Pic


Ni macam anak pingu... kartun penguin yg tak bercakap just orkk ekkk orkk ekkk jer tu tp aku memang suke giler tgk kartun ni.

Kepada kawan2 aku yang hantar citer lawak ni semalam pagi dan telah membuatkan aku rasa macam nak tercerry berry ketawa... terima kasih daun keladi kalau ada korang forwardlah lagi...

Semalam boss aku operation and tak tahu apa cerita dia lepas operation tu sebab blm contact lg takut dia nyer kepala masih weng susah plak. Lain yg aku tanya lain yang di jawab nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan